Sunday, March 18, 2012

memilih untuk diam daripada bercakap :'(




ada satu boy nie , aku tak tahu dia sayang aku cinta aku ke tak , yang penting dia pernah menjadi sebahagian daripada aku suatu ketika dulu , tak tahu laa dia betul betul cinta or dia saje nak maenkan aku . dia aku tak nampak , aku jauhhhhhhhhhhhhh sangat dengan dia . aku mula sayang , mula cinta seperti insan insan lain , tapi sayang nye aku dilanda banyak sangat masalah , family , sekolah , macam macam lagi , segala hal aku kena pikir sendiri , malu nak pergi sekolah , nk kuar umah , ape boleh buat menangis selagi boleh menemani aku , sari dua nie sengaja buat gembira di facebook , aku tak mahu orang tahu yang aku sedih , dan banyak yang telah salah faham dengan aku , aku bukan tak nak citer tapi aku tak mahu ingat tak mahu sedih pasal yang sama . tapi menyedihkan lagi bila orang cakap aku kat belakang , maen kutuk2 aku , cakap aku macam2 , ape pulak , cakap dengan aku macam dah lame kenal macam aku jahat sangat , selama nie aku jaga jee percakapan aku , serius terasa hati dengan kau b , selama nie aku tak pernah layan laki lain , if ade aku layan maybe kawan aku yang aku rapat , n aku xpernah pulak komen ayt cam menggatal macam pernah kau buat , bodoh pulak sayang kat u , u xpyah laa nk syg aku , aku kan bajet , poyoo je lebih , hot konon kan , cakap sal aku buruk2 kan aku , tu ke aku nk buat laki aku ? kau xde tempat aku , kau xrasa ape aku rase , if aku boleh bg problem aku dekat kau dah lame aku bagi maybe sekarang kite xgaduh sampai mcm nie , if xleyh nk paham aku , ape erti hubungan ni ? dulu kau selalu cakap kau lebih suke diamkan diam , so jadi kat kau ? boleh rase ke ape aku rase ? :'( , perlu ke airmata aku kuar demi laki macam kau ? aku xterasa dengan layanan kau pada aku , tapi satu jee , kutukan kau pada aku , itu aku xleyh trime . sori atas segalanye , betul cakap kau aku xlayak untuk kau , sape lah aku kan , xsesuai langsung tuk orang macam kau . soriii :'(

No comments:

Post a Comment